Ինչպես կառուցել կին առաջնորդի արդյունավետ կերպար
2018 թվականին The New York Times ամսագիրն անդրադարձել է մի հետազոտության, որտեղ նշվում էր հետաքրքիր առաջադրանքի մասին։ Եթե մարդկանց տալիս եք մատիտ և թուղթ, և խնդրում նրանց նկարել առաջնորդի նկար, ապա նրանցից շատերը կնկարեն տղամարդու պատկեր: Ընդ որում, փորձի արդյունքները նույնն են լինելու՝ անկախ մասնակիցների սեռից։ Բիզնեսում կարիերա կառուցելու մտադրություն ունեցող կանանց համար այս պատկերը հիասթափեցնող է թվում, սակայն հնարավոր է հաղթահարել կարծրատիպերը և հեղինակություն ձեռք բերել աշխատակիցների շրջանում և ոլորտում։ Կարևորն ուրիշներին ճիշտ ներկայանալն է։ Թե ինչ է ներառում կին առաջնորդի ժամանակակից կերպարը և ինչպես հաջողության հասնել աշխատավայրում դրա օգնությամբ, կխոսենք «Մադամ»-ի հերթական բլոգում։
Ի՞նչ է իմիջը
Ավանդույթի համաձայն՝ եկեք առաջին հերթին հասկանանք տերմինը։ Պարզ ասած, իմիջը մարդու, ընկերության ամբողջական պատկերն է, որը գոյություն ունի այլ մարդկանց մտքերում։ Այն համատեղում է և՛ իրականում գոյություն ունեցողը, և՛ ուրիշների կողմից պարզապես վերագրվող հատկանիշները: Այն ձևավորվում է անձնական փոխազդեցության հիման վրա և գրեթե միշտ ունենում է զգացմունքային երանգ։ Ընկերության ղեկավարի համար իմիջը հատկապես կարևոր է։ Դա ազդում է, թե կոնկրետ ինչպես այս անձը կընկալվի գործընկերների, աշխատակիցների և այլ մարդկանց կողմից: Օրինակ, դրական իմիջը առաջացնում է համակրանք և վստահություն՝ պարզեցնելով գործնական հարաբերությունները և ավելի արդյունավետ դարձնելով նոր մարդկանց հետ աշխատանքը: Բայց եթե այդ աիմիջը մշտապես չպահպանվի, այն աստիճանաբար կմաշվի և կկորցնի իր ուժը:
Ի՞նչ է ներառում կին առաջնորդի կերպարը
Ժամանակակից աշխարհում կանանց որպես մենեջերների կամ առաջնորդների ընկալումը բարդացել է կարծրատիպերի պատճառով։ Շատերը դեռ կարծում են, որ կանայք պետք է ավելի շատ ժամանակ տրամադրեն ընտանիքին, երեխաների դաստիարակությանը՝ աշխատանքի և կարիերայի փոխարեն: Նման վերաբերմունքը կարող է մեծապես վնասել նրանց հեղինակությանը և թիմի հետ հարաբերություններին, ուստի առաջին իսկ օրվանից կանայք ստիպված կլինեն ուշադիր հետևել իրենց իմիջին: Ստորև մենք կխոսենք այն մասին, թե ինչպես ստեղծել արդյունավետ իմիջ գործարար կանանց համար։
Արտաքին տեսք․ առաջնորդի արտաքին տեսքը առաջին չափանիշն է, որով աշխատակիցներն ու հաճախորդները գնահատում են նրան։ Աշխատանքի համար ճիշտ հագուստ ընտրելը կօգնի ուժեղ և ինքնավստահ մարդու տպավորություն ստեղծել։ Միևնույն ժամանակ, դուք չպետք է հետապնդեք միտումները կամ դիզայներական իրերը, եթե դա ձեր ոճին համահունչ չէ: Բավական է գտնել բարձրորակ հագուստ, որը կհամապատասխանի կորպորատիվ դրեսկոդին և կընդգծի ձեր առավելությունները։ Իդեալական լուծումը կապսուլային զգեստապահարանն է, որտեղ իրերը կլինեն նույն ոճով և կարող են համադրվել միմյանց հետ։ Եթե վստահ չեք, որ կարող եք այն հավաքել, կարող եք դիմել ոճաբանի: Կերպար ընտրելիս առաջնորդվեք սեփական զգացմունքներով. նոր տեսքը պետք է ձեզ ոգեշնչի և վստահություն հաղորդի աշխատանքին: Ամենափոքր անհարմարությունը կառաջացնի անորոշություն և անհանգստություն, ինչը կնկատեն հաճախորդները և աշխատակիցները։
Ինչ վերաբերում է սանրվածքներին, դիմահարդարմանը և աքսեսուարներին, դրանք պետք է ընտրվեն՝ հաշվի առնելով բիզնեսի ոլորտը և կոնկրետ ընկերությունում ընդունված կորպորատիվ չափանիշները։ Հիշեք, որ պատկերի ոչ մի տարր չպետք է շեղի ուշադրությունը այն բանից, թե ինչ և ինչպես եք ասում: Օգտագործեք հանգիստ գունային սխեման, պահպանեք բիզնես վարվելակարգը և մի մոռացեք կոկիկ մատնահարդարման մասին:
Մարմնի լեզու․ աշխատակիցների հետ շփվելիս կամ հաճախորդների հետ աշխատանքային բանակցություններում հայացքը, կեցվածքը, դեմքի արտահայտությունները և ժեստերը նույնպես ազդում են մարդու գնահատականի վրա: Նման ազդանշանները հատկապես կարևոր են, քանի որ դրանք ավելի ուժեղ են ազդում ուրիշների վրա, քան ձեր մասին երկար ու մանրամասն պատմությունը: Վստահ և բաց մարմնի լեզուն օգնում է գրավել մարդուն և պահել նրա ուշադրությունը: Միևնույն ժամանակ, կան մի շարք կետեր, որոնց վրա կին ղեկավարները պետք է հատուկ ուշադրություն դարձնեն.
Հայացք․ հայացքը չպետք է իջեցվի զրուցակցի ճակատի կամ աչքերի մակարդակից: Կենտրոնանալով այս գոտում՝ դուք ոչ բանավոր կերպով հայտնում եք աշխատակցին, որ խոսակցությունն ու աշխատանքային հարաբերությունները լուրջ են: Այս հայացքը կոչվում է նաև «գործնական»։
Ձեռքի դիրք. Կին ղեկավարները, ավելի շատ, քան տղամարդիկ, հակված են ձեռքերը ծալել, եթե անտարբերություն կամ թշնամանք են զգում մեկ այլ անձի նկատմամբ, և հակառակը՝ բաց կեցվածք ընդունել մեկի հետ, ում սիրում են: Իմանալով այս փաստը, փորձեք հետևել նման ազդանշաններին, հատկապես աշխատանքային միջավայրում:
Գլխի թեքություն․ Հաճախ կանայք անգիտակցաբար օգտագործում են այս ժեստը՝ արտահայտելու իրենց հետաքրքրությունը և մասնակցությունը զրույցին։ Սակայն բիզնես միջավայրում նման ազդանշան նշանակում է նաև համաձայնություն հակառակորդի խոսքերի հետ։ Հիշեք սա հաճախորդի հետ գործնական բանակցությունների կամ ենթակայի հետ շփման ժամանակ:
Ձեռքսեղմում. ի հեճուկս տարածված կարծրատիպերի, կանայք օգտագործում են նաև ձեռքսեղմումը՝ որպես ողջույնի խոսք: Ամուր ձեռքսեղմումն օգնում է ցույց տալ ուժ և վստահություն աշխատանքային հարաբերություններում: Հնարավորության դեպքում համոզվեք, որ ձեր ափը թաց կամ չափազանց սառը չէ:
Բացի այդ, իմիջի ստեղծման մասնագետները խորհուրդ են տալիս կանանց պահպանել ուղիղ և վստահ կեցվածք, խուսափել շեղող ժեստերից՝ աշխատավայրում մարդկանց հետ շփվելիս:
Իրականում այս ցանկը շատ ավելի երկար է։ Կարևոր են տոկունությունը, պատասխանատվությունը, աշխատանքային էթիկետի իմացությունը և ինքնավստահությունը։ Զարգացնելով այս հմտությունները՝ դուք կբացեք ձեր ներուժը և վստահություն ձեռք կբերեք աշխատավայրում:
Ամփոփելով բլոգը՝ նշենք, որ պետք է կառավարել անձնական տեղեկությունների չափաբաժինը․ ընկերության աշխատակիցները որքան շատ իմանան ձեր անձնական կյանքի մասին, այնքան ավելի խոցելի կլինի ձեր բիզնեսի պատկերը:
Հաջորդ կարևոր գործոնը ուշադրությունն է սեփական աշխատակիցների նկատմամբ։ Թիմի բոլոր անդամների նկատմամբ զգայուն լինելը կօգնի վաղ բացահայտել խնդիրները, բարելավել անհատական հմտությունները և բարելավել ընկերության ընդհանուր արդյունքները: