Լիլիթ Խլղաթյան
MaryClinic կենտրոնի համահիմնադիր
MaryClinic-ը կլինիկան իմպլանտոլոգիայի և էսթետիկ բժշկության կենտրոն է Երևանում և Մարտունիում։ Ակունքները գալիս են Մարտունու Ծակքար համայնքից: Այո, դեռ քսան տարի առաջ հենց Ծակքարում են Լիլիթն ու իր ամուսինը՝ Հայկ Մանուկյանը, հիմնադրել MaryClinic-ը:
Այսօր Լիլիթը զբաղվում է կլինիկայի առաջխաղացմամբ, կազմակերպչական աշխատանքներով, մասնագետների ընտրությամբ, նոր գործընկերներ, նոր կապեր ստեղծելու ուղղությամբ:
Ներկայացնում ենք «Մադամ» բիզնես ակումբի անդամ Լիլիթ Խլղաթյանի բիզնես խորհուրդները, որոնք, վստահ ենք, կօգնեն շատերիդ՝ հատկապես այն մարդկանց, ովքեր գործունեություն են ծավալում հենց բժշկական ոլորտում։
Անհատական մոտեցում յուրաքանչյուր հաճախորդին. ձգտեք տրամադրել անհատական մոտեցում յուրաքանչյուր հաճախորդին: Խորհրդատվություն անցկացրեք, լսեք նրանց ցանկությունները եւ մշակեք անհատականացված բուժման պլաններ:
Արդյունավետ շուկայավարում. օգտագործեք շուկայավարման տարբեր ալիքներ, ինչպիսիք են՝ առցանց գովազդը, սոցիալական մեդիան, առաջխաղացումները և իրադարձությունները նոր հաճախորդներ ներգրավելու և եղածներին պահելու համար:
Սպասարկման բարձր որակ. հաճախորդների համար ապահովեք հարմարավետ և հաճելի մթնոլորտ ձեր կենտրոնում: Վերապատրաստեք անձնակազմին՝ հաճախորդներին սպասարկելու և նրանց կարիքներին, սպասումներին արձագանքելու համար:
Անվտանգություն և որակ. առողջապահական ծառայություններ մատուցելիս հատուկ ուշադրություն դարձրեք անվտանգության և որակի չափանիշներին: Միշտ հավատարիմ մնացեք լավագույն փորձին և ընթացակարգերին:
Կարծիքներ և առաջարկություններ. փորձեք ակտիվորեն հավաքագրել գոհ հաճախորդների արձագանքներն ու առաջարկությունները: Սա կօգնի ամրապնդել ձեր հեղինակությունը և նոր հաճախորդներ ներգրավել առաջարկությունների միջոցով: