Բլոգ

Հետ գնալ բլոգի բաժին

Միացնող ուժը՝ «Վերնատուն»-ից մինչև Բիզնես Ակումբ «Վերնատուն». Երբ Միտքը Դառնում Է Հիմնաքար

Դարասկզբի Թիֆլիսը հայ մտքի եռացող կենտրոնն էր, իսկ նրա սիրտը՝ Հովհաննես Թումանյանիտունը։ 1899 թվականին Թումանյանի հիմնած «Վերնատունը» պարզապես գրական խմբակ չէր, այլ մի ուրույն հարթակ, որտեղ հավաքվում էին ազգի լուսավոր ուժերը։
Ինչո՞ւ է այս օրինակը կարևոր։
«Վերնատունը» ստեղծեց մի մշակույթ, որի հիմքում ընկած էր փոխանակումը, համախոհությունըև հարատև կապը: Թումանյանի տունը նրանք անվանում էին «վանք, տոնախմբություն»՝ շեշտելով հավաքների ոչ ֆորմալ, բայց խորապես բովանդակային բնույթը: «Վերնականները» և «վերնանուշները» միասին ձևավորում էին մի ցանց, որը սնում էր հայ գրականությունն ու մշակույթը։
Այս ամենը զուտ պատմություն չէ, այլ այն ուժեղ ակումբային մշակույթի գենետիկ կոդը, որը մենք՝ հայերս, կրում ենք մեր մեջ։


«Վերնատուն»-ի Ժառանգությունը Բիզնեսում

Այսօր աշխարհը ողողված է բիզնես ակումբներով, որոնք դարձել են գործարար աշխարհի անբաժանելի մասը։ Բայց ի՞նչ կապ ունի Թիֆլիսի 19-րդ դարի գրական սալոնը մեր օրերի բիզնես էլիտայի հետ։
Կապն ակնհայտ է. ժամանակակից բիզնես ակումբները «Վերնատուն»-ի գաղափարական շարունակությունն են, որը պարզապես տեղափոխվել է տնտեսական դաշտ։
Ինչո՞ւ են այս ակումբներն անփոխարինելի գործիք ժամանակակից գործարարի համար.
Գիտելիքի Կոնցենտրացիա (Ինչպես Թումանյանի Տանը). Դուք հավաքվում եք Ձեր ոլորտի կամ տարբեր ոլորտների լավագույնների հետ։ Սա սիներգիա է, որը հնարավոր չէ ստանալ մեկ գրքից կամ մեկ դասընթացից։
Որակյալ Նեթվորքինգ (Համախոհների Ուժը). Բիզնես ակումբն ապահովում է կապեր, որոնք հիմնված են ոչ թե պատահականության, այլ միանման արժեքների և ընդհանուր նպատակների վրա։ Այս կապերը հաճախ վերածվում են հզոր գործընկերության։
Մշտական Զարգացում (Այն «Հարատև Տեսակցությունը»). Ակումբները մշտապես թարմացնում են Ձեր գիտելիքները շուկայի վերջին տենդենցներով, ինչը թույլ է տալիս մեկ քայլ առաջ լինել մրցակցությունից։
Հայկական բիզնես միջավայրում նման ակումբները նոր զարկ են տալիս գործարար մշակույթին՝ հին ավանդույթները ներդնելով ժամանակակից ձևաչափերի մեջ։ Ներգրավվելով ճիշտ բիզնես ակումբում՝ դուք ոչ միայն ներդրում եք կատարում ձեր բիզնեսի, այլև հայկական նոր գործարար էկոհամակարգի ձևավորման գործում։


Ինչպես «Վերնատունը» սնում էր ազգի հոգին, այնպես էլ բիզնես ակումբները սնում են ազգի տնտեսական միտքը։