Վաճառքի ծավալի ազդեցությունը բիզնեսի վրա
Առավելագույն շահույթը, զարգացումն ու աճը պետք է լինի բիզնեսի առաջնային նպատակը, որը պետք է իրականացվի հաճախորդի հանդեպ հոգատարության, որակի կատարելագործման միջոցով: Բայց բիզնեսում հնարավոր չէ շահույթ ստանալ առանց վաճառքի, իսկ վերջինիս տեմպերը կարող են լինել խիստ փոփոխական: Վաճառքը բիզնեսի արյունն է, և առանց եկամուտների ձեր բիզնեսը քանդվում է: Մադամի այսօրվա բլոգում կխոսենք վաճառքի ծավալների մեծացմանը խոչընդոտող գործոնների մասին։
Բիզնեսի շատ սեփականատերեր ընկնում են թակարդը՝ մտածելով, որ վաճառքի բացակայությունը նշանակում է ներդրումների խնդիր: Թեև այո, ներդրումների և ծախսերի նպատակների ու ստացված արդյունքի անհամապատասխանությունը հանգեցնում է կորուստների, սակայն փորձը ցույց է տալիս, որ միջին և փոքր բիզնեսով զբաղվող ձեռնարկատերերը նույնիսկ չեն հաշվարկում, թե ամսական որքան են ծախսում բիզնեսի առաջխաղացման վրա և որքան վաճառք պետք է ապահովեն ծախսերը փակելու և շահույթ ստանալու համար։
Իմանալը, թե որքան արտադրանք պետք է վաճառեք շահույթ ստանալու համար, կարևոր է ձեր բիզնեսի գոյատևման համար: Առանց այս կարևոր գործոնի, հեշտ է ներգրավվել առօրյայի մեջ՝ չհասկանալով, թե արդյոք ձեր ջանքերն իրականում առաջ են տանում ձեր բիզնեսը, թե պարզապես նույն տեղում դոփում եք: Երբ դուք ժամանակ հատկացնեք թվերը ճշտելու և հասկանալու ձեր բիզնեսի անկման կետը, դուք ոչ միայն գործունեությունը շարունակելու, այլև երկարաժամկետ հեռանկարում բարգավաճելու շատ ավելի մեծ հնարավորություններ կունենաք:
Եկեք քննարկենք, թե ինչու է վաճառքի պակասը էական խնդիր բիզնեսի համար և ինչ կարող եք անել դրանից խուսափելու համար.
1. Վաճառքի փոքր ծավալն ազդում է դրամական միջոցների հոսքի վրա
Դրամական միջոցների հոսքը քիչ է, երբ վաճառքը քիչ է: Սա կարող է բազմաթիվ խնդիրներ առաջացնել ձեր բիզնեսի համար՝ ներառյալ հարկերի վճարման, վարձակալության կամ գույքերի տնօրինման հետ կապված: Առանց դրամական հոսքերի անհնար կլինի ներդրումներ կատարել ձեր բիզնեսում կամ ընդլայնել այն: Այս բոլոր խնդիրները կարող են ստեղծել վտանգավոր ցիկլ, որն ի վերջո կարող է հանգեցնել ձեր բիզնեսի անկման:
2. Վատ մարքեթինգային ռազմավարություն
Հաճախ վաճառքի պակասը կարող է վերագրվել վատ մարքեթինգային ռազմավարությանը: Ձեր մարքեթինգային նախաձեռնությունները պետք է ուղղված լինեն ճիշտ թիրախային լսարանին: Սա ներառում է ճիշտ հաղորդակցման ուղիների օգտագործումը, ճիշտ հաճախորդներին դիմելը և համոզվելը, որ ձեր հաղորդագրությունն ուղղված է նրանց խնդիրների լուծմանը: Վատ մարքեթինգային ռազմավարությունով դուք չեք հասնի ձեր վաճառքի նպատակներին, և ձեր բիզնեսի կյանքի տևողությունը կրճատվում է:
3. Մրցակցություն
Բիզնեսները մրցակցում են այլ ընկերությունների հետ, որոնք նույն ոլորտում են: Երբ ձեր մրցակիցն ավելի լավ է հանդես գալիս, քան դուք, ճնշումը մեծանում է, որպեսզի շարունակեք: Մրցակիցներից առաջ մնալու համար դուք պետք է լինեք նորարար և միշտ ձգտեք բարելավել ձեր ապրանքները կամ ծառայությունները: Եթե դուք չկարողանաք բավարարել հաճախորդների պահանջարկը և սպասելիքները, նրանք կփնտրեն այլ այլընտրանքներ, ինչը կհանգեցնի վաճառքի անկմանը:
4. Հաճախորդների վատ սպասարկում
Երբ հաճախորդներն իրենց թերագնահատված կամ անտեսված են զգում, նրանք կշրջանցեն ձեր բիզնեսը: Հաճախորդների վատ սպասարկումը կարող է ազդել հաճախորդների հավատարմության վրա, և նրանք կդադարեն վստահել ձեզ: Բացասական ակնարկներն ու արձագանքները կարող են նաև տարածվել՝ վնասելով ձեր բիզնեսի հեղինակությանը և, ի վերջո, հանգեցնելով վաճառքի անկմանը:
5. Տնտեսական անկումներ
Տնտեսական անկումները, ինչպիսիք են ռեցեսիան և համաճարակը, կարող են ազդել վաճառքի վրա: Երբ մարդիկ ունեն ավելի քիչ տնօրինվող եկամուտ, նրանք հակված են խնայել ոչ հիմնական ապրանքների և ծառայությունների համար վճարելու փոխարեն: Նման ժամանակներում այն բիզնեսները, որոնք չեն կարողանում հարմարեցնել իրենց վաճառքի ռազմավարությունը, ավելի հավանական է, որ վաճառքի անկում ունենան:
Եզրակացությունն այն է, որ վաճառքի բացակայությունը բիզնեսի զանգվածային մտահոգություն է և կարող է հանգեցնել ձախողման: Այն ազդում է դրամական միջոցների հոսքի, մրցակցության վրա և հանգեցնում է բիզնեսի կարճատև կյանքի: Այնուամենայնիվ, դուք կարող եք ավելացնել վաճառքը և մրցունակ մնալ ճիշտ մարքեթինգային ռազմավարությունների և ձեր հաճախորդների մասին հոգալու միջոցով: Շարունակեք հետևել Մադամի բլոգին, ինչպես նաև ընթերցեք Դրական առաջին տպավորություն բլոգը։