Բիզնես մտածողություն. ինչ է դա և ինչպես զարգացնել
Ամեն մասնագիտություն մարդու մեջ ձևակերպում է բնորոշ մտածելապերպ։ Կախված մասնագիտական կողմնորոշումից՝ մարդկանց առաջնահերությունները, մոտեցումները փոխվում են։ Այսպիսով, գործարար լինելը ենթադրում է բիզնես մտածողության առկայություն։ Բայց ի՞նչ է դա և արդյոք բոլորն ունեն, եկեք բացահայտենք Մադամի բլոգում։
Բիզնեսի մտածողությունն այն համոզմունքներն են, կարողությունները և հմտությունները, որոնք դուք պետք է օգտագործեք արժեք ստեղծելու գործընթացում: Բիզնես մտածողությունը ներառում է որոշումների վրա ազդող գործոնների վերլուծություն և արդյունավետ օգտագործում: Ոչ ոք ի ծնե ձեռնարկատիրական մտածելակերպ չունի: Մեզանից ոմանք ժամանակի ընթացքում ավելի լավ բիզնես մտածելակերպ են զարգացնում, իսկ ոմանք՝ ոչ: Նկատե՞լ եք, որ գործարար ընտանիքներում մեծացած մարդիկ «բիզնես մտածողություն» ունեն։ Դա գենետիկա չէ, այլ ավելի շուտ ձեռք բերված հմտություններ: Այսպիսով, ի՞նչ է բիզնես մտածողությունը:
Լսեք ձեր ներքին ձայնին
Մտածելը ներքին խոսակցություն է, որը դուք ունենում եք ինքներդ ձեզ հետ՝ օգտագործելով բառեր կամ պատկերներ: Դա ձայն է ձեր ներսում: Դուք կարող եք փորձել պարզել՝ «Որքա՞ն շահույթ եմ ստացել դոլարի ներկայիս փոխարժեքով»: կամ խորանալ հիշողության մեջ. «Որքա՞ն ժամանակ առաջ էի արձակուրդում»: Պատասխանները գալիս են բառերի, պատկերների կամ զգայական տեղեկատվության տեսքով: Դա կարող է օգնել ձեզ կարգավորել իրավիճակը կամ որոշում կայացնել: Մտածողության ամենակարևոր տարրը ճիշտ հարցեր տալն է, որոնք տանում են դեպի ավելի լավ որոշումներ, որոնք հաճախ կարող են լինել ինտուիտիվ:
Դրեք ձեզ ուրիշի տեղը
Գործարարները սովորաբար առաջնորդվում են իրենց ուզածին հասնելու ցանկությամբ և փնտրում են պարզ և արագ ուղիներ իրենց նպատակներին հասնելու համար։ Մարդիկ ընդհանուր առմամբ ավելի շատ կենտրոնացած են այն բանի վրա, թե ինչ են ուզում կամ պետք է ստանան, իրականում չմտածելով դիմացինի մասին: Որպես ձեռնարկատեր, դուք կարող եք ավելի շատ եկամուտ կամ վաճառք ուզել, բայց ձեր հաճախորդը նույնպես ավելի մեծ արժեք է փնտրում: Ի վերջո, բիզնեսը արժեքի փոխանակում է երկու կողմերի միջև, և մի կողմը գումար է վճարում ստացված արժեքի համար: Մենք հաճախ մոռանում ենք, որ կարեկցանքը նույնպես կարող է արդյունք տալ: Բիզնես մտածողությունը տարբեր շահագրգիռ կողմերի, նրանց կարիքների և մտահոգությունների նպատակաուղղված դիտարկում է:
Սահմանեք ճիշտ նպատակներ
Եթե դուք ցանկանում եք դառնալ լավ ձեռնարկատեր, պետք է դառնաք լավ բիզնես մտածող. սովորեք և կիրառեք նպատակադրման մեթոդներ ձեռնարկատիրական գործունեության տարբեր ասպեկտներում, օրինակ՝ SMART մոդելով:
Գործեք ռազմավարության համաձայն
Ռազմավարության ձևավորումը կարևոր է նպատակներին հասնելու հաջողության համար ինչպես անձնական, այնպես էլ կազմակերպչական մակարդակում: «Ռազմավարական մտածողություն» տերմինը կարող է շատ լայն լինել, բայց այն նեղանում է, երբ դիտարկվում է բիզնեսի համատեքստում: Ռազմավարական բիզնես մտածողությունը կարող է սահմանվել որպես գործողությունների և գործընթացների պլանավորված մի շարք, որը ներառում է ռազմավարական և գործառնական պլանավորում: Ռազմավարական մտածողությունը կազմակերպություններում ունի մեկ հիմնական նպատակ՝ որոշել, թե ինչ պետք է անի կազմակերպությունը և ինչու է դա անում:
Ռիսկերի կառավարում
Հաջողակ բիզնես վարելու ամենակարևոր ասպեկտներից մեկը տարբեր ռիսկերի հայտնաբերումը, քանակականացումն ու կառավարումն է, որոնց կարող է առնչվել ընկերությունը: Ռիսկը չճանաչելու և դրա պատճառով պլանավորման ձախողումը կարող է լինել ձեր բիզնեսի ավարտը: Պետք է նախապես վերահսկել ինչպես արտաքին, այնպես էլ ներքին գործոնները, որոնք կարող են ազդել բիզնեսի վրա։ Սա կօգնի ձեզ հասկանալ, թե ինչը կարող է սխալ լինել, և ինչ հետևանքներ կամ ազդեցություն կունենա բիզնեսի վրա:
Կրթությունն ամեն ինչ չէ
Դուք հավանաբար ունեք օրինակներ, երբ մարդիկ MBA ունեն լավագույն հաստատություններում, բայց չունեն բիզնես մտածելակերպ և, հետևաբար, ձախողում են բիզնեսում: Կրթության, կարեկցանքի, ինտուիցիայի, պլանավորման և հետադարձ կապի վրա հիմնված բիզնես մտածողությունը անհրաժեշտ է ինչպես անհատի, այնպես էլ ընկերության համար, քանի որ այն ապահովում է իր նպատակներին և խնդիրներին հասնելու միասնական շրջանակ:
Բիզնեսում հաջողության գրավականն այն է, թե ով եք դուք դառնում որպես մարդ, այլ ոչ թե ինչ եք անում: Թե ով եք դուք, որոշվում է ձեր համոզմունքներով, ձեր արժեքներով, ձեր սկզբունքներով և կյանքի կանոններով: Սա ձեր մտածողությունն է՝ ձեր մտածելակերպը: Այս տարրերից յուրաքանչյուրի մասին մտածելը կարևոր է բիզնեսի հաջողության համար, և դրանց բացակայությունը կարող է հանգեցնել ձախողման: Դրանց բոլորին պետք է պատշաճ ուշադրություն դարձնել, սակայն ձախողումը կարող է լինել միայն դրանցից մեկի բացակայելու կամ ճիշտ մշակված չլինելու հետևանք:
Մտածելու ունակությունը բնորոշ է մեզանից յուրաքանչյուրին, բայց մենք ծնված չենք բիզնես մտածողության հմտություններով: Այնուամենայնիվ, այն կարելի է սովորել, կիրառել և զարգացնել ժամանակի ընթացքում: Սա էական է կայուն բիզնեսի հաջողության համար: Մադամ ակումբի ամենակարևոր առաքելություններից մեկը հենց բիզնես մտածողություն դաստիարակելն է, որը գործարար կանանց համայնքը կդարձնի ավելի կայուն և ուժեղ։ Մնացեք մեզ հետ, ինչպես նաև ընթերցեք «10 հոգեբանական տարբերություն տղամարդկանց և կանանց միջև» բլոգը։